Layan Sebentar

Followers

Thursday, February 17, 2011

Ikhlaskah anda????





Berusahalah dengan ikhlas 


tanpa memikirkan balasan semata-mata,


kerana semakin tinggi keikhlasan di dalam diri,


semakin tinggilah balasan baik yang akan diperolehi 


samaada dalam keadaan sedar atau tidak...

20 sudi komen N3 Cikgu Tie:

Cikgu Nurin said...

Ikhloas tu, hanya Allah yang tahu kan...? kadang kadang orang nampak macam ikhlas jer tolong kita...tapi lepas tu...baru tau...ada udang balik mee kari...

Sham said...

payah nak jadi ikhlas pada semua orang ni...masih mencuba...

Abd Razak said...

السلم عليكم ورحمة الله

Amal itu kerangka yang mati, dan ruhnya ialah keikhlasan yang ada padanya.

Prince Halilintar said...

setiap sebarang kerja yg kita kerjakan,niatlah kerana Allah..

kasihredha said...

ikhlas kerana Allah
kena selalu ikhlas & redha
selalu mencuba kekadang terlalai

apple hijau said...

..sedang berusaha untuk menjadi seorang yang ikhlas samada dr sudut hati dan perbuatan...

Ati Masrif said...

tengah berusaha menjadi
orang yang betui2 ikhlas..

kekadang tu ..penat memasak ngomel
tu dah tak ikhlas...hihi

azzey said...

Mudah2an kita ikhlas dlm apa yg kita lakukan..:)

azana said...

semoga kita sama2 ikhlas dalam setiap perbuatan kerana Allah s.w.t

Cikgu Tie said...

Cikgu Nurin....
Hati orang memang suka kita nak tahu.

Cikgu Tie said...

Cikgu sham....
Teruslah mencuba.
Insyaallah keikhlasan dalam diri akan bertambah.

Cikgu Tie said...

Saudara Abdul Razak....
Semoga kita akan menjadi seorang yang ikhlas.Insyaallah....

Cikgu Tie said...

Prince....
Insyaallah,semoga diberkati.

Cikgu Tie said...

kasihredha...
Cikgu Tie pun kadang-kadang jadi macam tu jugak.

Cikgu Tie said...

apple hijau.....
Insyallah,mudah-mudahan berjaya menjadi orang yang ikhlas.

Cikgu Tie said...

ati...
jangan duk rajin ngomel sangat,nanti hilang pahala masak menyediakan makanan untuk suami dan anak-anak.hehehe....

Cikgu Tie said...

azzey....
Insyaallah,mudah-mudahan azzey yer!

Cikgu Tie said...

azana....
Insyaallah,mudah-mudahan kita mejadi seorang yang ikhlas.

Fairus Bin Mamat said...

INSYAALLAH.. BUAT KERJA MEMANG KENA IKHLAS..

Cikgu Tie said...

Fairus...
Insyaallah,jika kita ikhlas Allah akan permudahkan setiap urusan kita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Sila klik dan layan sebentar!

Sahabat Online 3

Ikan Ajaib Yang Tak Pernah Kenyang Jika Diberi Makan.

Jangan Lupa Tolong Beri Makan Ikan Ajaibku Yang Selalu Lapar ini!

Bacaan Ayat-ayat suci