Layan Sebentar

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Bahagianya bila suamiku mendoakanku dan anak-anak begini!

Ya Allah..Kau berikanlah kekuatan kepada isteriku...
Ya Allah..Kau ampunilah segala dosa-dosa isteriku..
Ya Allah..Kau lindungilah isteriku..
Berilah dia kesabaran dan peliharalah dia agar dia selalu sihat..

Ya Allah..Kurniakanlah aku anak yang sempurna sifatnya
Ya Allah..Kurniakanlah aku anak yang soleh dan solehah
Ya Allah..Kurniakanlah aku anak yang bijak pandai
Ya Allah..Kurniakanlah aku anak yang dapat memelihara aku kelak..

Ya Allah Ya Tuhanku
Hindarilah keluargaku dari segala azab seksaan di dunia dan akhirat
Selamatkanlah Keluargaku Ya Allah..
Amin.


P/S***Jika anda seorang suami,
selalulah berdoa untuk isteri dan anak-anak anda
Jika anda seorang isteri,
selalulah mengingatkan suami agar selalu mendoakan anda.
Seandainya anda memang sudah begitu,
bermakna serupalah kita.


sumber---->Angin Malam

13 sudi komen N3 Cikgu Tie:

Prince Halilintar said...

InsyaAllah,semoga prince dpt amalkannya..doakanlah juga kepada ibubapa dan kaum muslimin dan muslimat...

bunga said...

semoga dapat diamalkan nanti..:)

miloais said...

tQ beb!

fyna said...

bgosnye doa mcm tue.....





jom singgah n follow belog saya..

Ati Masrif said...

nanti nak suruh hubby baca
blog cikgu tie..

awat tak guna yg kita ajar tu
bila gi komen...lupa ka...^__^


Jom baca: MENGIDAM SERI MUKA

JunAina said...

amin...semoga suami aina pun mendoakan sebegitu untuk kami sekeluarga. kadang2 manusia cepat lupa. terleka dengan urusan dunia...

salam ukhwah...jempu2lah ke halaman kita...

ikmal said...

Ya la cikgu Tie...suami kita pun doakan kita kot...dalam hati ..... mohon share ye....

Miecyber said...

Alhamdullilah.....

Vaksin HIV berjaya di India

Lady of Leisure said...

tq sbb berkongsi.. :)

Penjejak Mimpi said...

salam ziarah..
thankz 4 sharing ye cekgu.. :)

Jenguk jap: shopping buku-buku

Sham said...

ingatan yg baik dr ckgu tie...insyallah akan jdkan amalan...

Fairus Bin Mamat said...

INSYAALLAH..

Ati Masrif said...

as salam cikgu tie,

cuti2 ni pi mana...
ada kenduri ka..

^____^


Jom baca: WATERLILY DARI GB

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Sila klik dan layan sebentar!

Sahabat Online 3

Ikan Ajaib Yang Tak Pernah Kenyang Jika Diberi Makan.

Jangan Lupa Tolong Beri Makan Ikan Ajaibku Yang Selalu Lapar ini!

Bacaan Ayat-ayat suci