Layan Sebentar

Followers

Saturday, October 6, 2012

Hanya tuhan yang tahu....


P/S***Baru-baru ini aku terlalu kecewa bila tidak dapat sesuatu yang diharapkan sekian lama. Namun aku sedar....mungkin itu bukan ditakdirkan untukku kecapi dan mungkin ada hikmah disebaliknya. Akhirnya aku belajar untuk ikhlas dan bersyukur dengan ketentuannya....
Alhamdulillah aku tenang dan semangatku pulih semula dan kini hidupku terasa lebih bermakna.
Penantian itu akan aku teruskan kerana aku 
bukanlah seorang yang mudah berputus asa. 

9 sudi komen N3 Cikgu Tie:

Cikgu Bada said...

mugkin ada hikmahnya

Queenie said...

Salam cikgu..

apakhabar...dah lama kita tak sembang ek?

pasti ada hikmah atas segala kejadianNya cikgu...tp kalau mmg rezeki kita, lambat laun pasti menjadi milik kita juga...hanya lambat dan cepat saja..

Dylla Abas said...

x dinafikan..bila gaagal m'dpt apa yg diingini pasti rasa kecewa kan..tapi ketentuan Allah itu selalu akan memenuhi apa yg kita perlukan...bkn apa yg kita inginkan :)

maszull said...

assalamualaikum cikgu... moga dipermudahkan semuanya...;)

Cikgu Ma said...

sabar...semua yg berlaku ada hikmahnya..insyallah, kita pasti tersenyum lepas ni ^^

Kakzakie said...

Sebaiknya begitulah cikgu. Alhamdulillah cikgu sedar dan redha kerana sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yg kita tak ketahui disebalik kejadian.

Ros said...

Assalamualaikum Cikgu Tie,

Ya...hidup kita ni jangan ada putus asa,teruskan berjuang demi mencapai kehidupan yang baik dimasa depan...Setiap Apa yang terjadi tu,mesti ada hikmahnya dari Allah..yang penting sekali..jangan lupa sentiasa lah mengingatiNya ya...insyaAllah setiap masaalah kita tu pasti akan ada jalan keluarnya...

fairus said...

KENAPA CIKGU? TERLEPAS NAK TUNAIKAN HAJI PADA TAHUN NI KE?

Lia Irdelia said...

memang down kalau x dpt apa yg diharap2kan..

mungkin ada hikmah tersembunyi..
InsyaAllah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Sila klik dan layan sebentar!

Sahabat Online 3

Ikan Ajaib Yang Tak Pernah Kenyang Jika Diberi Makan.

Jangan Lupa Tolong Beri Makan Ikan Ajaibku Yang Selalu Lapar ini!

Bacaan Ayat-ayat suci