Layan Sebentar

Followers

Tuesday, January 11, 2011

Mengapakah jiwaku rasa sengsara!!!!!?????

















 Jiwaku terasa kosong.....

Jangan ditanya mengapa,kerana aku sendiri tidak tahu di mana silapnya.Aku hanya tahu aku rasa cukup sengsara ketika ini.Apa yang aku lakukan semuanya terasa hambar.Seperti ada sesuatu yang tak kena...tapi apa ya?

Aku cuba merenung diri untuk mencari punca keresahan yang melanda diriku........
Namun hingga ke saat ini aku masih belum menemui jawapannya.
Perlukah aku bertanya pada orang lain .....aahh....mana mungkin ada orang yang mampu menjawab keresahanku sedangkan aku sendiri tidak mampu untuk mengadakan jawapannya.

Mungkinkah ada orang yang pernah merasai apa yang sedang aku rasai ini????
Aku merasa resah.......tapi tak  tahu apa sebabnya.
Jiwaku menjadi kosong......tapi tak tahu di mana puncanya.
Aku merasa ingin menangis........tapi tak tahu apa sedihnya.
Aku ingin menjerit.....tapi ku takut dikatakan hilang punca.

Kata orang....esok adalah ubat untuk menghilangkan kesakitan hari ini.Aku berharap agar esok akan menjadi penawar untuk aku meredakan kekusutan hati ini.

Doakan aku bahagia.........



2 sudi komen N3 Cikgu Tie:

Fairus Bin Mamat said...

Jangan kosongkan jiwa awak. Penuhkan dengan imam dan takwa..

Cikgu Tie said...

insyaallah....semoga dipermudahkan.
terima kasih yer fairus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Sila klik dan layan sebentar!

Sahabat Online 3

Ikan Ajaib Yang Tak Pernah Kenyang Jika Diberi Makan.

Jangan Lupa Tolong Beri Makan Ikan Ajaibku Yang Selalu Lapar ini!
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Bacaan Ayat-ayat suci